We zijn blij jullie te kunnen melden dat we Willem Gerritsen bereid hebben gevonden om de rol van bestuurder haven op zich te nemen vanaf 23 mei. Willem zal o.a. de havenmeesterpool en de havenindeling organiseren.
Willem zal deze functie vervullen tot aan de komende najaarsvergadering. In deze periode wil hij zelf ervaren of de rol goed bij hem past. Tegelijkertijd krijgt het bestuur de gelegenheid om te kijken hoe de samenwerking verloopt.
Wij zijn verheugd met Willem's bereidheid om zich hiervoor in te zetten.Tijdens de ledenvergadering in het najaar hopen wij Willem officieel aan de leden voor te kunnen dragen als Bestuurder Haven en hopen dan uiteraard op jullie instemming.
Met vriendelijke groet,
namens het bestuur van de ZM Jason
siraterceS.[antispam].@zmjason.nl